3 Φεβ 2012

Αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων 2011-12 στην Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων εξετάσεων 2011-12 στην Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων. Κατ αρχήν θα πρέπει να σημειώσουμε την αύξηση των θέσεων με βάση την εγκύκλιο που έστειλε το Υπουργείο Παιδείας στις Σχολές στις 22-11-2011 (1) (2). 'Ετσι οι θέσεις για πτυχιούχους ΑΕΙ έγιναν 6 (από 5) και για τους πτυχιούχους ΤΕΙ 8 (από 7). Δηλαδή σύνολο 14 θέσεις. Με βάση τα αποτελέσματα  http://www.med.uoi.gr/ παρατηρούμε ότι δεν υπάρχουν επιτυχόντες πτυχιούχοι ΤΕΙ (προφανώς γιατί κανείς δεν διασφάλισε τη βάση σε όλα τα μαθήματα). 'Ολες οι θέσεις επομένως έμειναν διαθέσιμες για τους πτυχιούχους ΑΕΙ. Παρ όλα αυτά πέτυχαν 12 και οι υπόλοιπες δύο θέσεις έμειναν κενές.
Στην επιτυχούσα μαθήτρια μου πτυχιούχο ΑΕΙ θερμά συγχαρητήρια. Συγχαρητήρια επίσης και στους υπόλοιπους επιτυχόντες αλλά και σε όλους του υποψηφίους για την προσπάθεια τους.

Παντελής Καραγιαννάκης
Καθηγητής Οργανικής Χημείας 


1 σχόλιο:

Greg είπε...

Καλησπέρα! Σας βρήκα στο Google στην αναζήτησή μου για Αποτελέσματα Κατατακτήριες εξετάσεις 2011-12 ιατρική σχολή ιωαννίνων.
Είμαι ένας από τους υποψηφίους που έδιναν εξετάσεις στη συγκεκριμένη σχολή, και επειδή -όπως φαντάζομαι και άλλοι στην ίδια θέση με εμένα- δεν είμαι εντελώς καλυμμένος με τις πληροφορίες που αναγράφονται στην ανακοίνωση της σχολής, θα μπορούσα να ρωτήσω εσάς ως πιο έμπειρο στις εξετάσεις αυτές: πως ακριβώς υπολογίζεται η βαθμολογία που πέτυχαν οι επιτυχόντες? Είναι το άθροισμα των 3 μαθημάτων με άριστα το 20?