20 Μαρ 2014

Οδοντιατρική Σχολή Αθήνας: αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων 2013-14

Ανακοινώθηκαν σήμερα από τη Γραμματεία της Οδοντιατρικής Σχολής Αθήνας τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων εξετάσεων 2013-14. Μια πρώτη παρατήρηση είναι ότι καλύφθηκαν και οι 11 διαθέσιμες θέσεις με βαθμολογίες από 54,5 μέχρι 44,5. Από τους επιτυχόντες 4 ήταν μαθητές μου (αυτοί με σειρά επιτυχίας 6η, 7η, 9η και 10ος). Στους επιτυχόντες μαθητές μου αλλά και στους υπόλοιπους επιτυχόντες θερμά συγχαρητήρια!!! Αξίζουν όμως πολλά συγχαρητήρια και στους υποψήφιους που δεν τα κατάφεραν σ΄ένα πλαίσιο εξετάσεων που είχε αρκετές αδικίες, κύρια εξαιτίας  της Ιατρικής Χημείας (όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση). Θα τονίσω ακόμα μια φορά ότι λόγω της φύσης των θεμάτων οι βαθμοί στην Ιατρική Χημεία δεν αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές γνώσεις των υποψηφίων.
Αξίζει όμως να αναφερθεί δημόσια  μια ιδιαίτερη περίπτωση αδικίας. Αφορά υποψήφια με την επόμενη βαθμολογία: Γενική Βιολογία (18/19) 18,5, Ιατρική Φυσική (18/19) 18,5 και Ιατρική Χημεία (10/9) 9,5. Προφανώς η υποψήφια αυτή είναι αποτυχούσα εξαιτίας του βαθμού στην Ιατρική Χημεία. Δεν θα αναφερθώ ξανά στις αδικίες που δημιούργησε η Ιατρική Χημεία. Προσπαθώ να κατανοήσω το προφίλ της συγκεκριμένης υποψήφιας. Σχεδόν άριστη στα δύο μαθήματα και δεν πήρε τη βάση στην Ιατρική Χημεία;  Μήπως εξ ορισμού δύο βαθμοί όπως 9 και 10 είναι κάπως συζητήσιμοι; Είμαι περίεργος τι σκέφθηκε η Επιτροπή των εξετάσεων όταν άνοιξε τα γραπτά και είδε τους συγκεκριμένους βαθμούς. Από τα αποτελέσματα προκύπτει έλλειψη ευαισθησίας και αίσθησης δικαίου. Το λιγώτερο που έπρεπε να κάνει κατά τη γνώμη μου θα ήταν να παραπέμψει το συγκεκριμένο γραπτό σε αναβαθμολόγηση. Μη μου πει κανείς ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από το Νόμο. Η απάντηση μου είναι ούτε απαγορεύεται!! Η περίπτωση είναι ακραία και απαιτούσε ιδιαίτερη αντιμετώπιση!! Ασχολούμαι πολλά χρόνια με τις κατατακτήριες και δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια περίπτωση..... Δυστυχώς τίποτα δεν έγινε. Κρίμα. Η Επιτροπή των Κατατακτηρίων εξετάσεων της Οδοντιατρικής Σχολής αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων. Οι υποψήφιοι είναι πτυχιούχοι, προσπαθούν μια καλύτερη επιλογή στη ζωή τους και αξίζουν περισσότερο σεβασμό....

Παντελής Καραγιαννάκης
Καθηγητής Οργανικής Χημείας

Δεν υπάρχουν σχόλια: