31 Μαρ 2014

Αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων Ιατρικής Αθήνας 2013-14

Δημοσιεύθυκαν σήμερα από τη Γραμματεία της Ιατρικής Σχολής Αθήνας τα αποτελέσματα των εφετεινών κατατακτηρίων εξετάσεων 2013-14. Καλύφθηκαν και οι 20 διαθέσιμες θέσεις, 10 από πτυχιούχους ΤΕΙ και 10 από πτυχιούχους ΑΕΙ . Αξίζει να σημειώσουμε ότι το φάσμα βαθμολογιών είναι ευρύ, από 50,5 (1η) μέχρι 32,5 (20η). Παρά το γεγονός ότι τη φετεινή χρονιά η Ιατρική Αθήνας δεν ήταν στις επιλογές μου, 3 επιτυχόντες ήταν μαθητές μου, με σειρά επιτυχίας 2η, 3ος και 8η. Στους επιτυχόντες μαθητές μου αλλά και στους υπόλοιπους επιτυχόντες θερμά συγχαρητήρια!!! Συγχαρητήρια όμως και στους υποψηφίους που δεν τα κατάφεραν.

Παντελής Καραγιαννάκης
Καθηγητής Οργανικής Χημείας

3 σχόλια:

Μαρία Μ είπε...

Καλησπέρα σας!Τι εννοείτε δεν ήταν η ιατρική Αθήνας στις επιλογές σας αλλά είχατε μαθητές που πέρασαν?Αφού τους προετοιμάσατε για τη συγκεκριμένη σχολή..

Παντελής Καραγιαννάκης είπε...

Mαρία γεια σου.
Το ότι η Ιατρική Αθήνας δεν ήταν στις επιλογές μου σημαίνει ότι, για λόγους που δεν μπορώ να σου αναφέρω, δεν αναλάμβανα τα προηγούμενα χρόνια υποψήφιους για αυτή την Ιατρική. Αυτό μέχρι πέρυσι. Η στάση μου μάλλον θα αλλάξει από εφέτος. Οι μαθητές μου που πέρασαν προετοιμάζονταν για άλλη Σχολή (κατά βάση Οδοντιατρική ή Ιατρική διαφορετική από της Αθήνας) και για το φόβο αποτυχίας (κάπως σαν "plan B" !!!) έδωσαν και Ιατρική Αθήνας. Ετσι τα κατάφεραν λόγω καλής προετοιμασίας!!!!! Η επιτυχία τους έχει και ιδιαίτερη αξία!!!!! Δεν συμφωνείς;;;;
Φιλικά
Παντελής Καραγιαννάκης

Μαρία Μ είπε...

Φυσικά!! και τους αξίζουν πολλά μπράβο!!:)